Pracovní právo

Advokátní kancelář nabízí komplexní právní poradenství pro zaměstnance i zaměstnavatele. Při dobrovolném či nedobrovolném ukončení pracovního poměru nabízíme posouzení platnosti ukončení pracovního poměru výpovědí nebo okamžitým zrušením pracovního poměru. Zajistíme UKONČENÍ PRACOVNÍHO POMĚRU v souladu s právními předpisy.

Advokátka JUDr. Martina Čejková Vás zastoupí například ve sporech týkajících se:

Připravíme pro Vás nebo zkontrolujeme:

Nemoci z povolání, pracovní úrazy

Advokátní kancelář se zaměřuje na NÁHRADY ŠKODY NA ZDRAVÍ z pracovních úrazů a při NEMOCECH Z POVOLÁNÍ.

Každý zaměstnavatel, který zaměstnává alespoň jednoho zaměstnance, je ze zákona povinen se přihlásit k zákonnému pojištění pro případ své odpovědnosti za škodu způsobenou zaměstnanci při PRACOVNÍM ÚRAZU nebo NEMOCI Z POVOLÁNÍ. V případě, že se Vám stal PRACOVNÍ ÚRAZ nebo trpíte NEMOCÍ Z POVOLÁNÍ, obraťte se na naši advokátní kancelář, která Vás zastoupí při jednání s Vaším zaměstnavatelem a jeho pojišťovnou. Pojišťovna disponuje specializovaným týmem právníků, proto je důležité konzultovat Váš úraz či nemoc z povolání co nejdříve, abychom Vám pomohli domoci se jednotlivých nároků na NÁHRADU ŠKODY v co nejvyšší možné míře.

O čem právě píšeme

Bodový systém v souvislosti s dopravními přestupky

Bodový systém je nástrojem preventivního působení na řidiče. Jeho hlavním cílem je snížení počtu dopravních přestupků a nehodovosti. Za určité dopravní přestupky se získávají trestné body, kdy při součtu těchto bodů a dosažení maximálního počtu 12 bodů, musí držitel řidičského oprávnění na jeden rok odevzdat řidičský průkaz. Od roku 2022 se chystá novela bodového ohodnocení dopravních přestupků.

Celý článek…